ONEXOX
BannerFans.com

MENGAPA MANDI AIR SUAM TIDAK DIGALAKKAN?

on Monday, September 29, 2014

Secara ringkasnya mandi air suam akan menyebabkan pemecahan cakra atau tenaga dalaman dan kesan daripadanya juga akan menjadikan aura anda semakin pudar. Mandi air suam dengan berulang-ulang boleh menyebabkan sistem kederiaan anda menjadi semakin kurang cekap menyesuaikan diri dengan persekitaran anda.

Bagi mereka yang gemar mandi dengan air suam, perumpamaannya sama seperti anda terkena hujan panas yang boleh menjadi penyebab mudah sakit kepala, mudah demam dan daya tahan tubuh anda semakin menurun. Mandi air suam juga mendedahkan tubuh anda kepada kebocoran elektromagnetik dalaman tubuh.

Kepada yang selalu banyak berfikir dan mudah runsing mandi air suam juga akan menyebabkan sistem metabolisma anda menjadi kurang cekap dan ini akan menjadi penyebab kepada sistem penghadaman khususnya seperti perut serta usus anda mengeluarkan gas dan jus gastrik. Bagi mereka yang kerap diserang sakit kepala (migrine) amatlah di larang mandi air suam.

Air suam boleh mengurangkan oksigen dalam tubuh anda. Tubuh yang kerap mandi dengan air suam juga perumpamaannya anda menyiram pokok bunga yang mana akan mematikan pokok tersebut. Mandi air suam akan membuatkan seseorang mudah rasa mengantuk kerna aliran darah menjadi perlahan.

Pengamalan mandi air suam khususnya bagi anak-anak yang hendak pergi sekolah awal pagi bukan hanya penyebab mengurangkan keaktifan isyarat otak, malah akan menyebabkan anak anda mudah mengalami stress dan mudah keletihan.

Kekerapan pengamalan mandi air suam juga akan mengendurkan urat dan menyebabkan berlakunya tanda-tanda kebas dan kekejangan otot. Tubuh akan semakin layu dan lesu jika oksigen semakin berkurangan. Segala jenis tumbuh-tumbuhan akan tumbuh lebih segar selepas musim sejuk yang membekukan tanah. Sebaliknya segala jenis tumbuhan akan berguguran daunnya selepas mengalami musim panas yang telah ditetapkan secara fitrah alamiah.



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved