ONEXOX
BannerFans.com

Lelaki Bunuh, Potong Dan Bakar Teman Wanita

on Thursday, October 2, 2014

Seorang lelaki telah ditahan polis selepas dikatakan membunuh, memotong dan membakar mayat teman wanitanya dalam kejadian di Kampung Tok Keramat, Bukit Mertajam awal pagi semalam.

Suspek bertindak sebegitu bagi menyembunyikan mayat mangsa yang dikenali sebagai Intan yang juga teman wanitanya yang sering berkunjung ke rumahnya.

Suspek kemudian bersembunyi di rumah kenalannya di Bandar Baharu, Kulim tetapi berjaya dikesan dan diberkas oleh polis pada jam 4.45 petang semalam.

Isteri saya bertambah curiga lalu memeriksa kawasan sekitar kediaman sebelum menemui serpihan tulang dengan kesan terbakar di satu lokasi kira-kira 50 meter dari rumah”

Abang ipar suspek yang enggan dikenali mentakan isterinya berasa tidak sedap hati selepas dimaklumkan oleh anak lelaki mereka dan jiran mengenai tindakan suspek membawa cangkul dengan badan dipenuhi lumpur ke kawasan semak berhampiran dengan rumah mereka.

“Isteri terus ke rumah adiknya dan menjumpai pakaian berlumuran darah.
 
Adik ipar saya itu terus melarikan diri menggunakan motosikal teman wanitanya, namun wanita itu tidak kelihatan pun di rumah terbabit.

“Ia membuatkan isteri saya bertambah curiga lalu memeriksa kawasan sekitar kediaman berkenaan sebelum menemui serpihan tulang dengan kesan terbakar di satu lokasi kira-kira 50 meter dari rumah. Dia kemudian membuat laporan polis,” katanya.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved