ONEXOX
BannerFans.com

VIDEO: Lelaki Dibelasah Sampai Lembik Kerana Skodeng di Tandas Wanita Stesen Minyak

on Saturday, January 31, 2015



Satu video kini menjadi viral di laman sosial yang mana seorang lelaki dibelasah selepas disoal siasat kerana telah mengintai da#lam tandas wanit. Lelaki tersebut telah dirakam dalam keadaan yang sangat mengaibkan.

Dalam rakaman video yang berdurasi 2 minit 6 saat itu, lelaki yang berasal dari Perah namun bekeja di Gebeng Kuantan ini dipercayai telah menceroboh masuk tandas wanita dan duduk berjam-jam sambil berpura sedang membuang air besar.




Namun, tembalangnya itu pecah setelah salah seor#ang mangsa ternampak tangan terjulur bersama telefon bimbit merakam mangsa yang berada dalam tandas sebelah.

Lelaki itu bagaimanapun berkeras menafikan tuduhan tersebut dan terus duduk seolah-olah sedang membuang air besar ketika ditanya.

Dalam kejadian yang dipercayai berlaku di sebuah stese#n minyak di Kota Damansara, Kuantan, lelaki itu terus dibelasah oleh pemuda yang menyoal siasat.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved