ONEXOX
BannerFans.com

Gadis Bertudung Tahan Sakit Lebih Sejam Dalam Lubang Tandas

on Monday, February 2, 2015



Seorang wanita berumur 31 tahun terpaksa menahan kesakitan lebih daripada sejam apabila kakinya tersangkut d#i dalam lubang tandas di rumahnya Kampung Gajah Mati malam semalam.

Kejadian yang berlaku kira-kira jam 8.30 malam itu, mangsa yang mahu dikenali sebagai Nur itu dipercayai sedang mengambil wuduk sebelum tergelincir sehingga kaki kirinya termasuk dan tersangkut dalam lubang tandas sedalam 0.75 meter.




Pegawai Bomba Kanan II dari Balai Bom#ba dan Penyelamat Ketereh, Wan Asri Wan Yaakob menyatakan pihaknya mengambil masa lebih sejam untuk mengeluarkan kaki mangsa.

“Kaki mangsa berjaya dikeluarkan sejam kemudian dan mangsa yang mengalami luka kecil di bahagian kaki dan tumit dihantar ke Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian untuk rawatan lanjut,” katanya.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved