ONEXOX

Jururawat Cun Melecun Tak Beretika Muatnaik Gambar Yang Memalukan!

on Sunday, February 1, 2015



Seorang jururawat dikecam teruk di laman sosial setelah memuat naik gambar selfie dengan limp#a seorang remaja di facebook dan kini berhadapan dengan hukuman.

Diharap ianya menjadi pengajaran kepada semua supaya berfikir banyak kali sebelum membuat sesuatu keputusan yang memalukan diri sendiri...

Remaja berusia 16 tahun ini dikatakan cedera teruk setelah terjun dari sebuah bangunan 8 tingkat da#lam cubaan membunuh diri.




Bagaimanapun, jururawat tersebut yang dikenali sebagai Gulnaz Yalalova, 20, bukan sahaja memuat naik foto tersebut malah dia turut mempersendakan remaja perempuan itu bersama rakan-rakannya.

Tindakan Gulnaz berkenaan disifatkan seba#gai tidak beretika apatah lagi dia menggelar pesakit berkenaan sebagai ‘275lbs schizo’. Lihat foto jelas di bawah..



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved