ONEXOX
BannerFans.com

Seniman veteran Tan Sri Jins Shamsuddin semakin uzur

on Sunday, February 1, 2015



Sudah lama tidak mendengar kha#bar seniman veteran Tan Sri Jins Shamsuddin, 80 yang mengalami penyakit alzheimer sejak empat tahun lalu.

Gambarnya melalui media sosial sungguh terkejut melihat susuk tubuh nya kini yang semakin kurus dan beliau kelihatan cukup uzur.





Isterinya, Puan Sri Halijah Abdullah, 54, mem#beritahu suaminya sukar mengingati perkara-perkara lalu namun tidak pernah berhenti daripada memikirkan soal pekerjaannya.

"Dia sudah tidak ingat orang, kadang-kadang dirinya sendiri di televisyen pun dia tidak kenal. Keadaan ingatan dia semakin lama semakin serius.




"Tapi setiap hari dia akan bercakap tentang kerja d#an ingin ke Finas untuk bekerja, jika kita bawa dia bercuti pun dia akan suruh balik awal sebab ada urusan kerja katanya," ujar Halijah.

Sama-sama kita doakan agar Tan Sri Jins sentiasa diberi kesihatan untuk terus bersama keluarga nya.



Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved