ONEXOX

Lelaki Ini Kecewa Kolopir Panjang Sangat , Nak Zip Seluar Pun Susah

on Friday, September 4, 2015



Dikala sesetengah wanita sukakannya, segelintir lelaki cemburu dengan kepanjangan yang dimiliki, namun lelaki ini benci dengan alat sulitnya sendiri.

Seorang lelaki Mexico, Roberto Esquivel Cabrera, 52, memiliki alat sulit yang panjangnya 19 inci, lapor Medical Daily pada 1 September lalu.

“Jangan ketawa, ianya bukan perkara yang melucukan,” kata Cabrera.

Menurutnya, dia sukar mencari seluar yang bersesuaian berikutan masalah yang dihadapinya itu. Zip seluar juga dikatakan selalu terbuka kerana lebar alat sulitnya saja sudah mencecah 10 inci.

“Berdasarkan imbasan 3D, memang benar alat sulitnya bersaiz luar biasa,” kata doktor yang melakukan pemeriksaan terhadap Cabrera.

Menurut doktor, bahagian utama alat sulitnya itu hanya berukuran lebih kurang enam inci, selebihnya adalah kulit tambahan,

Cabrera juga mengadu, sukar mencari pekerjaan walaupun di gereja membuatkan dia berasa dia seorang ‘Manusia Gajah’ dengan belalainya yang terpaksa diusung ke merata tempat.

‘Kelebihan’ yang dimiliki itu juga membuatkannya sukar untuk melakukan perkara-perkara biasa memaksa dirinya meminta bantuan dari kerajaan. Bayangkan dia terpaksa menyatakan alasan untuk memohon bantuan dari kerajaan. Pastinya sukar.

Memiliki alat sulit yang panjang luar biasa itu juga tidak membantunya dalam perhubungan. Cabrera mengakui tiada seorang pun wanita yang mahu bersama dengannya kerana ‘belalai’ gergasinya itu. Ini kerana bagi mereka, ia adalah sesuatu yang aneh dan pelik.

Cabrera pernah mencari jalan untuk mengecil dan memendekkan ‘belalainya’ itu.

“Saya mahu pihak berkuasa berikan status ‘orang kelainan upaya’ kepada saya. Selain itu, saya juga mahu pihak Guiness Book of Records memberikan pengiktirafan pada ‘belalai’ saya,” katanya yang ingin menewaskan pemegang rekod terkini yang zakarnya berukuran 13.5 inci.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved