ONEXOX
BannerFans.com

Mengancam! Nissan Skyline Ini Boleh Bertukar Warna Apabila Basah (Video)

on Thursday, October 17, 2013




Jangan terkejut jika anda tiba-tiba melihat sebuah kereta bertukar warna apabila hujan mula turun. Itu yang uniknya apabila sebuah kereta jenis Nissan Skyline telah melakukan semburan cat unik yang mana mampu berubah mengikut keadaan. Sebuah video juga turut memaparkan satu demo bagaimana kereta ini mampu menukar warna dalam keadaan serta merta apabila terkena air. Kalau macam itu, senanglah nak melepaskan diri daripada pihak polis. Anda boleh tonton video di atas ini.



Setiap orang mengimpikan kenderaan impian dengan warna yang menarik dan mampu menarik perhatian ramai..Kini, pemilik sebuah kereta Nissan Skyline ini mampu mendabik dada apabila cat keretanya yang unik boleh berubah warna dari oren kepada hitam apabila dibasahkan..Menarik bukan?





Para penjenayah pasti berminat untuk mendapatkan sebuah kereta yang di cat dengan cat sensitif haba seperti kereta Nissan Skyline R33 ini. Cat khas ini telah direka oleh sebuah bengkel di United Kingdom iaitu Auto Kandy. Cat istimewa ini boleh berubah warna apabila disiram dengan air yang menunjukkan perubahan warna kepada warna hitam. Sudah tentu ianya mudah untuk melepaskan diri selepas melakukan jenayah, hanya cari kedai cuci kereta yang berdekatan.





Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved