ONEXOX
BannerFans.com

VIDEO: AdilAdha : Daging Korban Masih Berdenyut

on Wednesday, October 16, 2013

Ramai yang merasa pelik apabila melihat Daging Korban yang telah dilapah masih lagi berdenyut walaupun telah dipotong dan diasing asingkan mengikut sekumpulan daging. Ada yang mengatakan ini adalah kesan daripada nadi saraf dan ada yang mengatakan ia memori otot. Kesahihannya masih belum dapat dipastikan. Inilah kuasa Allah S.W.T.



Kepada sesiapa yang arif tentang otot daging lembu korban yang telah dilapah ini, boleh lah kongsikan sedikit ilmu kepada mereka yang belum paham akan kejadian ini. Ada yang mengatakan ini perkara biasa dan ada yang mengatakan ini perkara luar biasa. Apa kata anda semua.








Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

ini perkara biasa.yg berdenyut tu nadi.nampak sangat baru bercampur org buat korban.apa benda lah


October 16, 2013 at 6:15 PM
Anonymous said...

ini perkara biasa.yg berdenyut tu nadi.nampak sangat baru bercampur org buat korban.apa benda lah------>xperlu la nk kata mcm tu,ang igt ang baguih sgt ka????


October 17, 2013 at 12:29 AM
Anonymous said...

dok ahh aku tak habaq pun aku baguih hang lah yg kata norr..haktuiii..


October 17, 2013 at 7:50 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved