ONEXOX
BannerFans.com

KLIMS13 bergelap tiga jam

on Sunday, November 17, 2013

Kuala Lumpur: Edisi kelapan Pameran Motor Antarabangsa Kuala Lumpur 2013 (KLIMS13) yang diadakan di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) bergelap hampir tiga jam akibat gangguan bekalan elektrik mulai jam 10 pagi semalam.

Menurut kenyataan pengurusan PWTC, Putrade Property Management Sdn Bhd, bahagian yang terbabit ialah kaunter jualan tiket selain Dewan 2, 3 dan 4.



Bagaimanapun, bekalan elektrik dapat dipulihkan pada jam 1 tengah hari. “Kontraktor dan Pengurusan Peralatan PWTC menyediakan khidmat sokongan, menyiasat dan membaiki kerosakan bagi memastikan masalah itu dapat diatasi.





“PWTC amat kesal dengan insiden berkenaan,” kata kenyataan itu di sini semalam.

KLIMS bertemakan ‘Efficiency in Motion’ itu menampilkan 78 jenama termasuk Citroen, Daihatsu, Ford, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Lexus, Nissan, Perodua, Peugeot, Toyota, Subaru dan Volkswagen yang dijangka menarik 330,000 pengunjung.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved