ONEXOX
BannerFans.com

Safee Sali hoben Ketua Pengarah MSN

on Monday, November 18, 2013

Kita pun terasa hairan membaca kenyataan sebelum ini di Sinar Harian Online [dah dipadam],  Ketua Pengarah Majlis Sukan Negara, Datuk Zolkeples Embong yang mengulas kekalahan Malaysia kepada Bahrain sebelum ini.



Kekalahan yang sudah diagak, tentu membuatkan pemain seperti Safee Sali sakit hati. Memperlekehkan bola sepak dari orang tertinggi sukan sendiri [dituju untuk Presiden FAM kot!]. Lalu Safee Sali terasa nak bantai, lalu dia membuat tweet seperti di atas.





Luahan Safee Sali juga dibuat melalui akhbar Kosmo Online   ‘Usah pandai kritik saja’. Namun tak berpanjangan kerana juga telah dipadam oleh akhbar tersebut.



Hanya pendahuluan yang tinggal, “Penerang Harimau Malaya, Safee Sali menegaskan, sudah tiba masanya pasukan kebangsaan memerlukan sokongan padu dari semua pihak, bukannya kritikan…”

Bantai, jangan tak bantai….orang kuat FAM sama dan diri sendiri juga!!!

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved