ONEXOX
BannerFans.com

6 Foto: Bomoh Bega Teropong Lagi Di Perak

on Sunday, March 16, 2014



Di saat isu Bomoh VIP sedang hangat diperkatakan, nampaknya Raja Bomoh Ibrahim Mat Zin langsung tidak mempedulikan kata-kata rakyat Malaysia dan dilihat terus melakukan upacara “teropong”nya yang semakin popular seluruh dunia selepas Bomoh VIP ini muncul di KLIA beberapa kali kononnya untuk mengetahui di mana status pesawat MH370 yang masih hilang sehingga hari ini.

Isu ini menjadi semakin hangat apabila ada campurtangan menteri seperti Khairy Jamaluddin yang mengundang kemarahan Ibrahim Mat Zin yang ingin menampar Khairy Jamaluddin. Anda boleh tonton video berkaitan di Facebook Oh! Media.





Berikut adalah gambar yang kami terima semasa Ibrahim Mat Zin sedang mengadakan upacara yang tidak diketahui tujuannya di Teluk Intan, Perak.













OHMEDIA: TAK SERIK-SERIK. DINASIHATKAN IBRAHIM MAT ZIN UNTUK SLOW DOWN LAH YA.

Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved