ONEXOX
BannerFans.com

Datuk Ibrahim Mat Zin, 2 biji Kelapa dan RM1.8 Juta

on Saturday, March 15, 2014

Itu antara perkaitan terbaru yang telah dikaitkan dengan kontroversi lagak bomoh yang dilakukan oleh Datuk Ibrahim Mat Zin.



Informasi terkini dari blog katakcomel.my menyatakan yang lagak bomoh Datuk Ibrahim bernilai RM1.8 juta. Bayaran di atas usaha beliau untuk mencari kapal terbang MH370 yang dilaporkan hilang.

Laporan yang sama juga di buat oleh laman theantdaily.com

Now a portal or blog called katakcomel.my has alleged that Raja Bomoh was paid RM1.8 million for his “stupid act”, all in the name of helping the government to locate the missing MAS Boeing 777. It’s like rubbing salt into the wounds of Malaysians and those with family members aboard the jet.

Jika benar apa yang dilaporkan oleh blog terbabit maka sesuatu perlu dilakukan. Sedangkan kes kehilangan pesawat MH370 belum selesai, timbul pula cakap-cakap sebegini.





Jadi rakyat yang bertanggungjawab, hentikan “cakap-cakap” berbaur politik dan tumpukan usaha penyelesaian masalah.

Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Tak cayo den do.

Capolah yang bangang bona nak bayar RM1.8 juta tu. Lobih bangang dari boyo yang kono lompang dek bomoh tu.


March 15, 2014 at 7:18 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved