ONEXOX
BannerFans.com

‘Geng Anarki’ Chegu Bard Serang Peniaga Melayu

on Sunday, March 23, 2014

Hulu Langat – Kumpulan anak muda yang mengelarkan diri mereka sebagai ‘Geng Anarki’ dari Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dilaporkan telah menyerang peniaga Melayu yang menjual Ikan Bawal Goreng kerana dikatakan tidak berpuas hati dengan tindakan peniaga tersebut yang menghalau Presiden PRK, Dr Wan Azizah Wan Ismail baru-baru ini.


Para bloggers Bn/Umno sebelum ini mengatakan Wan Azizah telah dihalau oleh peniaga tersebut ketika datang untuk berkempen kerana tidak berpuas hati dengan tindakan kerajaan Selangor berhubung lesen dan tapak peniaga kecil.

Kumpulan tersebut yang dieprcayai dipimpin oleh Badrul Hisham Shaharin atau lebih dikenali oleh Chegu Bard cuba melakukan provokasi dengan mempertikaikan tindakan peniaga tersebut. Berikut adalah rakaman video yang diterima oleh phak kami.





Sumber






PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved