ONEXOX
BannerFans.com

Isu Raja Bomoh Nak Tampar KJ Macam Tampar Buaya... Dr Maza Bela KJ

on Friday, March 14, 2014

Isu Raja Bomoh nak tampar KJ macam tampar buaya... Mantan Mufti Perlis Dr Maza sokong KJ arahkan pihak berwajib tangkap Raja Bomoh sedunia nujum VIP





Tweet Dr Maza berbunyi .. " Saya katakn kpd bomoh khurafat itu bhw Malaysia perlukan menteri spt @Khairykj dan Malaysia x perlukan tahyul bomoh"

Dalam bab ini walaupun Omak Kau bertentangan politik dengan KJ namun kenyataan dan permintaannya itu Omak Kau sokong 101% sebab negara kita sudah dimalukan seluruh dunia akan perangai dan gelagat Raja Bomoh Sedunia ini dengan adegan bubu, buluh pancing, permaidani terbang, bakul tapah, buah kelapa dan labu sayung.





Setakat ini belum ada kedengaran mana-mana pemimpin negara yang menyokong dan mempertahan tindakan Raja Bomoh Sedunia ini nak tampar KJ.

Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved