ONEXOX
BannerFans.com

MH370, Adakah gambar-gambar ini membantu? Atau menambah kesedihan keluarga juruterbang?

on Tuesday, March 11, 2014



Gambar-gambar yang dipaparkan dalam satu blog tersohor. Adakah ia membantu temui pesawat MH370 yang hilang atau sekadar menambah kesedihan dan luka berdarah di hati keluarga juruterbang?

Malaysiakini juga menyiarkan, “Laporan: Pembantu juruterbang berpoya-poya” berdasarkan kepada laporan media Australia.





Juga adakah benar pendedahan Jonty Roos atau ingin tumpang ‘glamer’ dengan tragedi MH370. Sepatutnya ia diriuhkan sebelum MH370 hilang untuk menyatakan sikap juruterbang!!

Komen dari post Malaysiakini…



“Ya Allah…permudahkanlah ia, temukanlah mereka, Ya Allah”

Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Adakah Blog AANS juga membantu apabila turut menyiarkan cerita2 negatif seperti ini? Atau adakah memanjangkan laporan ini dpt meredakan resah dan kesedihan keluarga keluarga mereka? Fikirkan...kita juga ada tanggungjawab sebagai insan...


March 11, 2014 at 2:56 PM
Anonymous said...

Setuju komen diatas..klau setakat nak burukkan keadaan time musibah bosa camni lupokanlaa..dduk ontok2..sajo nak caghi lubang angek..apo dah takdo idea lain ke nak meriahkan page aans ni... plezla jaga sikit prasaan mak apak laum kuarga doghang..kesianla sikit..


March 11, 2014 at 9:00 PM
Anonymous said...

Takde isu pon. Tgk muke co-pilot pon tau dia tak cukup tido. Lgpon takan nk buat muka menyampah. Betina tu yg garit.


March 12, 2014 at 1:43 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved