ONEXOX
BannerFans.com

Air Asia tak berhati perut dengan kesihatan ayah - Anak Haron Din

on Saturday, April 12, 2014

Dr Nurul Huda Haron adalah anak kepada Dr Haron Din kesal dengan sikap dan layanan yang diberikan oleh Air Asia kepada bapanya. Beliau mendakwa Air Asia tidak menyediakan kerusi roda kepada penumpang yang sakit seperti bapanya dan terpaksa berjalan jauh.



Air Asia berselindung disebalik slogan 'Everyone Can Fly' dan tambang murah tetapi mengenakan charge yang terselindung.

Sementera itu Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menziarahi Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Dr. Haron Din di Institut Jantung Negara (IJN).

Haron, 73, kelihatan ceria sambil ditemani anaknya, Dr. Huda Haron dan menantu, Dr. Azlin Azzuddin.

Turut serta Pakar Perunding Kardiologi IJN, Datuk Dr. Amin Ariff Nuruddin.



Sementara itu, Najib dalam catatan terbaharu di laman facebook beliau berkata, keadaan kesihatan Haron bertambah baik dan beliau mendoakannya kembali sihat seperti sediakala.

“Alhamdulillah, kesihatan beliau beransur baik. Sama-samalah kita berdoa agar beliau segera sembuh seperti sediakala," katanya yang turut memuat naik gambarnya menggenggam erat tangan tokoh agama itu.





Kali terakhir Haron menerima rawatan di IJN ialah pada hujung Januari lepas.

 Sumber






PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 13 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Kalau dah macam tu.. keluarkan la surat saman ke apa ke.. pergi kepada mereka dan sertakan bukti bayaran. kalau mereka tak sediakan apa yang sudah dibayar, tuntut la balik bayaran.. apa susah2 sampai nak buka cerita macam ni.. mana ada penerbangan yang perfect. kalau nak perfect sangat beli jet peribadi la haha..

jadi makcik2 tak perlu la bising atas kelemahan sendiri. pergi buat tuntutan balik.. sekian.

tak ada cas tersembunyi.. cas2 semuanya dinyatakan.. kita kalau ada duit bayar la.. kalau tak ada duit tak perlu la ambil semua tu..

memang everyone can fly.. fly je .. bukan eat, bukan bawak beg berat2 sampai berpuluh kilo.. temanya everyone can fly.. padan la.. dia bukan kata everyone can eat ke apa.. dia bukan jual makanan.. dia nak orang rasa macam mana naik kapal terbang je.. perlu ke naik kapal terbang bawa beg berpuluh kilo? perlu ke makan dalam flight? kalau tahu mahal tak perlu beli, makan di destinasi je atau makan sebelum terbang.. kan settle tu.. apa la yang susah sangat sampai nak kutuk2 ni.. ish2.. makcik2..


April 12, 2014 at 11:38 PM
Anonymous said...

Haisssshhhh... mcm org AA je kt atas nih.... ke cubit peha kiri peha kanan terasa??? The problem is AA xsediakan khidmat wheelchair smpai ke sudah walaupun dh dibuat permohonan..rayuan...g kaunter... jumpe org AA... kan doktor kan..kan...kan... yg nk guna bknnye org yg sihat walafiat mcm org kt atas nih... tp yg nk gunanya mmg org sakit... ada jantung history.... kalau sihat buat apa nk mintak .....poyosssss.... akaiii xda ka org yg kt atas nih??? Choiiii...


April 13, 2014 at 1:27 AM
Anonymous said...

Ore kat atas atas ni bukan phm pon....tak baca fakta betol2...sampai mkn bagasi bekilo kilo pon dia nak bebel...mcm bebal lah pulak. ..


April 13, 2014 at 1:35 AM
Anonymous said...

Jelas sangat yg atas tu org AA...mcm tu lah sikap AA...suka sangat nak menang walaupun salah...macam chi!


April 13, 2014 at 1:41 AM
Anonymous said...

angkuhnya org komen atas sekali tu. kut ye pun tak payah nk berlagak sgt ckp tu. bukan bapak sendiri kan? bole la ckp mcm tu.igt sikit, tu hr dia, hr awak tu ntah esok lusa.


April 13, 2014 at 5:41 AM
HARRY said...

Siapa yg sombong dan angkuh tuh...obviously kakitangan AA...tunggulah masa ko dah tua dan sakit nanti. Aku sumpah tak der sorang pun tolong ko naik katerbang...biau ko berguling atas landasan dan kena lenyek ngan keta bagasi.


April 13, 2014 at 6:22 AM
Anonymous said...

Bodoh lah mamat ni...


April 13, 2014 at 7:03 AM
Anonymous said...

apa yang kau merepek ni shelton???


April 13, 2014 at 9:05 AM
Anonymous said...

lu blas coment mcm orang bodo laaa...... org ckp pasal hak orang sakit...penjenayah pun ada hak2 org kena tangkap..


April 13, 2014 at 11:47 AM
Anonymous said...

tak paham tggu orang lain...tggu anak dia buat kt dia je.. hehehe


April 13, 2014 at 11:49 AM
Anonymous said...

bertimbang rasa laa ckit ..hormat pd org2 tua..jgn ckp besar..dunia ni ibarat roda ..yg atas tu.awk x selama mana "fly"..kompem mendarat jugak...jgn nk besar kepala...


April 13, 2014 at 8:55 PM
Anonymous said...

Benar juga apa yang diperkatakan oleh pengkomen yang pertama, cadangan yang diberi adalah tindakan susulan atas apa yang sudah berlaku.

Lagi pun anak Dato' kata sudah banyak kali terkena seperti itu tetapi mengapa masih lagi menggunakan perkhidmatan AA? Mengapa tidak menggunakan perkhidmatan penerbangan yang lain?

Jika Dato' terpaksa dimasukkan ke IJN disebabkan AA tidak menyediakan kerusi roda seperti yang diminta, keluarkanlah surat saman kepada penerbangan AA.

Bagi yang lain juga tidak perlulah mendoakan yang tidak baik kepadanya, moga ini menjadi pengajaran kepada dia dan kita semua.

Apabila kita diserang, jika tiada kesabaran pasti kita juga akan menyerang balas.. peringatan untuk diri sendiri ~


April 15, 2014 at 2:39 AM
Anonymous said...

Cuba kau plak pkir bapak kau yg di layan macam tu, ape kau rase ? Ckp pkai otak la .


April 16, 2014 at 6:43 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved