ONEXOX
BannerFans.com

Gambar isteri pertama dan kedua Ustaz Azhar Idrus

on Monday, April 21, 2014

Sejak Ustaz Azhar berkahwin tahun lepas, orang ramai dilihat lebih cenderung untuk mengetahui identiti dan gambar isteri ketiga beliau yang bernama Izyan.

Manakan tidak, wanita bertuah itu masih sangat muda dan mengenakan purdah ketika berkahwin sehingga menyebabkan tidak ramai peminat pendakwah terkenal itu pernah melihat wajah sebenar Izyan. Dia dikatakan amat jelita dan seorang yang memahami.

Untuk makluman, isteri pertama Ustaz Azhar bernama Rogayah Binti sulong berumur 44 tahun. Manakala isteri keduanya bernama Wan Halimatun Nisya Binti Wan Mohd Nor berusia 28 tahun. Dari isteri pertama, Ustaz mendapat 6 orang anak manakala dari isteri kedua pula mendapat 2 orang anak.

Mari layan empat keping gambar bahagian Ustaz Azhar Idrus bergambar bersama kedua-dua isterinya. Tiga keping gambar pertama ialah foto dengan isteri pertama manakala gambar yang keempat pula ialah foto Ustaz Azhar dengan isteri kedua beliau.






Sumber








PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 6 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Orang tua ni gatal sangat, kawin banayak2 ! Dah tua kawin prempuan boleh jadi anak! Pedophile!!! Orang tua ni mesti di hukum!


April 21, 2014 at 7:40 AM
Anonymous said...

Ape yg ko merepek ni!
Betulkan ejaan ko tu dlu.


April 21, 2014 at 8:05 PM
Anonymous said...

woi sial...


April 21, 2014 at 11:45 PM
Anonymous said...

sapa dengki sila jgn tunjuk sgt sikap dengki tu..suka hati la dia nak kawin berapa pun, ada ke mintak nasik dgn awak.. asal dia mampu terpulang la.. nabi galakkan umat dia kawin ramai sbb pmpuan bertambah ramai skrg, jd siapa kita nak persoalkan.. smbhyang pun belum tentu cukup ada hati nak persoalkan hukum Allah..


April 22, 2014 at 4:27 AM
Anonymous said...

Mengaku sembah tuhan yg satu tetapi setia pada istri yg satu pun tak mampu.. kesian.


April 22, 2014 at 4:48 AM
Anonymous said...

Macamana mau kurang perempun kalau lelaki kawin ramai. Bodoh.


April 22, 2014 at 4:50 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved