ONEXOX
BannerFans.com

Malu alah setelah dikecam KJ! Zulkifli Noordin ‘kona baring’!!

on Thursday, April 17, 2014

Setelah dilanyak di portal online dan media sosial kerana cuba mempolitikkan dan tidak sensitif kematian Karpal Singh, tiba-tiba Zulkifli Noordin kona baring!



Setelah dilenyek, barulah Zulkifli mengakui Karpal kawannya…

“Kepada Karpal, ‘ngauman’ untuk rakyat miskin dan suara menentang ketidakadilan sama ada di Parlimen atau di mahkamah akan dirindui ramai.

“Selamat tinggal kawanku!” tweet beliau dalam bahasa Inggeris kira-kira jam lima petang dipetik Malaysiakini.

“Kepada kawan saya Gobind Singh Deo dan keluarga, terimalah sedalam-dalam takziah saya. Saya pasti nama Karpal akan ditempa dengan emas dalam sejarah Malaysia.” tweet Zulkifli lagi.

Inilah juga yang dapat dikenali pada Zulkifli Noordin. Dia yang cuba mempolitikkan kematian Karpal, tiba-tiba pembangkang dituduh mempolitikkannya.

“Pembangkang patut belajar menghormati mendiang Karpal dengan tidak terus mempolitikkan kematian beliau! Berilah penghormatan menurut agama dan kepercayaan mendiang Karpal,” tweetnya lagi.

Sumber











PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved