ONEXOX
BannerFans.com

EDISI KESEDIHAN MELAMPAU: Jantan Setia ugut bunuh diri di Wechat setelah ditinggal awek

on Friday, May 9, 2014

Gara-gara ditinggalkan teman wanitanya, seorang remaja lelaki mahu membunuh diri. Dalam status Wechat nya, remaja itu menulis meluahkan isi hatinya yang terakhir buat teman wanitanya.

Mungkin dia cuba menarik perhatian melalui status sebegitu. Namun kini tidak di ketahui status remaja ini sama ada sudah pergi ataupun tidak.

Kejadian ini adalah satu lagi contoh pemikiran cetek remaja masa kini. Semoga menjadi pengajaran untuk remaja diluar sana.



Sumber








PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 4 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Bongok bin bongok bin baghal...unta pun bley pikir...sakit mak ko branak pun x ilang lagi.apa pyer bangang pyer budak!


May 9, 2014 at 10:53 PM
Anonymous said...

Buang je kote ko..


May 10, 2014 at 12:26 AM
Anonymous said...

Hahaha..

Kalau nak bedoa lam bahasa inggeris pun betulkanlah grammar dan nahunya dulu. Kalau tak reti baik belajar istighfar. Lebih baik dari ugut bunuh diri dek pompuan.

Happy? Masuk neraka nanti baru kau tau makna sebenar Allah hidupkan kita. Bukan semata untuk makan dan cari pasangan mengawan sahaja. Itu binatang, bukan manusia


May 10, 2014 at 3:56 AM
Anonymous said...

Hahaha. Haram jadah tul mat kuntum nih. Otak udang


May 10, 2014 at 6:06 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved