ONEXOX
BannerFans.com

Gambar: Isu Kekasih Bertatu – Tasha Shilla Tak Kisah Pun! Yang Penting Keikhlasan Bercinta.

on Sunday, May 4, 2014

Tidak kisah kekasih bertatu!

Begitulah luahan pelakon Tasha Shilla terhadap kekasih barunya yang aktif dalam sukan muay thai. Katanya bukan tatu yang membuat dia tertawan, tetapi keikhlasan jejaka itu dalam cinta mereka.

Tasha berkata demikian bagi mengulas mengenai isu kekasih bertatu yang heboh diperkatakan oleh peminat dan pengkritiknya.



Dia yang tidak pernah mengulas tentang perkara tersebut pada media… akhirnya memberi komen menerusi Media Hiburan. Katanya, dia sebenarnya tidak pernah ambil pusing dengan keadaan fizikal kekasihnya itu lebih lebih lagi tentang isu bertatu.

“Saya bukan jenis individu yang suka menilai orang lain dari luarannya. Jadi saya tidak mahu menilai dia berdasarkan perkara tersebut,” ujarnya yang sempat belajar muay thai bersama kekasihnya itu selama tiga hari di Thailand. Heh..








Sumber








PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Da kene tomoi sok jgn sebok nk tulis puisi pulak..


May 4, 2014 at 8:57 PM
Qaseh Alfatun Nisa said...

Omg....muka cantik tp cetek ilmu....nauzubillah.....pls adik manis.....jgn sia2 kan hdup kamu...pilihan hati mestilah yg disayangi Allah....


May 5, 2014 at 12:23 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved