Berikut, luahan hati mangsa barang dicuri oleh kakitangan Pos Malaysia;
Dah banyak kali kena. Bulan ini je dah dua kali kene kopak. Penat report naik turun HQ dan balai polis, tapi sama juga. Makin menjadi-jadi ada laa.
Bukan nak sangat hantar guna Pos Laju pun, tapi customer yang request sebab nak save shipping.
Yang comment-comment nak salahkan orang yang menghantar tak packing betul-betul kenapa? Dah terang-terang Pos Laju yang tak amanah.
Aku pernah balut guna tape 3 layer pun kena kopak dan curi. Bazir duit beli tape je. Guna Security Seal pun kena kopak juga. Lepas itu, pencuri seal balik buat parcel nampak dalam keadaan baik. Padahal dah rembat barang di dalam.
Ada akal, fikirlah. Suka hatilah kalau nak terus salahkan orang yang menghantar. Nanti bila sudah terkena pada diri sendiri, baru tahu perasaan orang sound-sound kau balik walaupun kau mangsa.
Sumber
PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
{ 0 comments... read them below or add one }
Post a Comment