ONEXOX
BannerFans.com

4 Selebriti Terkenal Gigih Tayang Aset Dimaki Netizen

on Friday, March 6, 2015



Selain menjadi gelanggang untuk tampil glamour dengan leretan gaun dan persalinan anggun, pertun#jukan fesyen juga merupakan medan golongan selebriti untuk berlumba siapa tampil paling meletop.

Semasa pertunjukan fesyen dari pereka terkenal Alia Bastamam semalam, ramai selebriti wanita yang hotties menghadirkan diri.

Dalam ramai-ramai #yang memenuhi barisan hadapan pentas peragaan, terdapat satu kelompok selebriti yang benar-benar mencuri tumpuan para jemputan.

Sudah tentulah Nabila Huda dan Dynas Mokhtar yang disertai jelitawan lain seperti Tasha Shilla, Sharifah Sakinah dan Marsha.




Ramai terpegun dengan be#lahan pakaian Tasha Shilla yang mencecah paras peha, begitu juga cleavage yang dipakai oleh Nabila Huda.

Penampilan mereka yang sek#si dan menggoda itu menerima pelbagai reaksi baik daripada tetamu majlis mahupun pengguna Instagram.

Biasalah, ada yang memuji penampilan kesemua artis terbabit dan pada masa sama, ada yang mengkritik kerana tampil terlalu berani dan mendedah.



Pakaian seperti itu tidak sesuai dan bukan budaya orang Malaysia. Sebagai contoh, pakaian Marsha yang nampak kemas d#an sopan. Tidak menonjolkan sebarang aset dirinya, berbanding dengan selebriti yang lain cuba berusaha keras untuk menunjukkan bahawa mereka seksi dan mengoda.

Tasha Shila pakailah macam ma#na pun, tetap nampak kampung girl. Yang dua orang lagi tu, tolonglah sedar diri dan tak payah nak tayang sangat kaki gajah tu.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri





Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved