ONEXOX
BannerFans.com

'TAK PERCAYA NAJIB, MAKNANYA TAK PERCAYA ALLAH'

on Sunday, April 12, 2015



Gambar keratan akhbar Ismail Sabri membuat 'kenyataan panas' tersebar di laman sosial dan kini menjadi bahan bualan para netizen yang rata-rata tidak bersetuju dengannya.

Keratan akhbar The Daily Express itu tersebar meluas dan ramai yang mengkritik kenyataan Menteri Pertanian, Industri dan Asas Tani itu kerana mengeluarkan kenyataan yang dianggap terlalu terdesak mahu mempertahankan Datuk Seri Najib Razak yang didakwa terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya.



"Umat Islam yang tidak percaya bahawa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak tiada kaitan dengan kes pembunuhan model antarabangsa, Altantuya Shaariibuu, bermakna mereka juga tidak percaya pada Allah,"

"Najib telah mengangkat sumpah sebanyak tiga kali, dan sepatutnya rakyat beragama Islam percaya padanya (Najib)," katanya.

Tambah Ismail, bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Badawi juga turut mengesahkan bahawa Najib tiada kaitan dengan kes pembunuhan model antarabangsa itu dan dua bekas anggota polis komando telah didakwa membunuh mangsa pada tahun 2006 di mana salah seorang darinya adalah pengawal peribadi Najib.

Reaksi netizen pula kebanyakan hanya mampu mengelengkan kepala dan menganggap itu adalah kenyataan yang tidak sepatutnya dikeluarkan oleh seorang individu yang menjawat jawatan menteri.

"Lagi seorang menteri nak jadi Ahmad Maslan, sampai bila pemimpin kerajaan ini nak berhenti dari mengeluarkan kenyataan demi kenyataan yang menunjukkan diri mereka tidak cerdik?" keluh netizen.

Ekoran dari kenyataan yang tidak cerdik itu tersebar, netizen kini mula menyerang laman Facebook Ismail Sabri.

Bagaimanapun, sehingga kini masih belum ada sebarang kenyataan balas yang dikeluarkan oleh menteri terbabit.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

malaysia bakal dilanda musibah dan malapetaka..seperti aceh, jepun..bala Allah untuk pemimpin yang zalim yang menekan rakyat jelata


April 12, 2015 at 3:43 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved