ONEXOX
BannerFans.com

Kontroversi Anak Rosmah Mansor Harumkan Nama Negara. Media Tidak Bebas?

on Tuesday, January 14, 2014

Kontroversi isu anak Rosmah Mansor harumkan nama negara. Seperti yang sedia maklum, produser filem Hollywood kelahiran Malaysia, Riza Aziz (Anak Rosmah Mansur) telah membuktikan kebolehan anak tempatan apabila filem terbitannya, The Wolf Of Wall Street, berjaya menggondol anugerah Pelakon Lelaki Terbaik menerusi lakonan mantap Leonardo DiCaprio. Akhbar Sinar Harian dan Mstar pada awalnya telah mendakwa bahawa filem yang menelan belanja RM326 juta itu adalah hasil sumbangan ibunya, Datin Seri Rosmah Mansur. Tinjauan terkini pihak kami mendapati akhbar sinar harian telah memadam artikel tersebut manakala Mstar telah kemaskini artikel mengenai pembabitan Rosmah Mansur dalam filem tersebut.

Petikan Artikel Asal







Petikan Kontroversi Akhbar Sinar Harian dan Mstar

Sinar Harian dan Mstar melaporkan filem The Wolf Of Wall Street terbitan Riza Aziz yang menelan belanja RM326 juta itu didakwa hasil sumbangan kewangan daripada ibunya, Datin Seri Rosmah Mansor yang juga isteri kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Petikan Mstar Sebelum Dipadam



Petikan Mstar Selepas Dipadam



Petikan Sinar Harian Sebelum Dipadam



Petikan Sinar Harian Setelah Dipadam



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved