ONEXOX
BannerFans.com

Menteri bosan ditanya isu harga barang naik

on Monday, January 13, 2014

KUALA LUMPUR - Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) Datuk Hasan Malek hari ini seolah-olah mengelak untuk menjawab mengenai persoalan isu kenaikan harga barang.

Beliau ketika ditanya  mengenai kenaikan harga kelapa di Pulau Pinang yang kini telah mencecah RM2.80, enggan menggulas sebaliknya hanya mahu memberi kenyataan berkenaan Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M).



"Hari ini kita hendak fokuskan mengenai KR1M sahaja," katanya ketika sidang media selepas melawat rangkaian Kedai Rakyat 1Malaysia di Pudu Sentral hari ini.

Sementara itu ketika ditanya mengenai barang kawalan sempena Tahun Baru Cina, Pengawai Khasnya pula yang bertindak memberitahu supaya pihak yang bertanggungjawab akan memaklumkan kemudian.





"Pegawai kita akan memaklumkan perkara ini, di kemudian hari," kata Pegawai Khasnya itu.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

sy hanya org biasa...cuma sekadar renungan semua,ditengah kemelut rakyat malaysia dibebani oleh kenaikn harga brg yg naik mendadak pastinya kerajaan pusat yg sedang mentadbir negara kita mengkaji lebih serius punca sbnr dr peringkat ladang hingga ke pasaran,kenapa,mengapa,munasabah atau tidak sesuatu brg keperluan itu naik mendadak...ini kerana ia x harus berlaku dgn x dikawal spy rakyat mlysia tidak tertekan lbh2 lg kepada rkyat mysia yg berpendapatan sderhana-rendah,kos sara hidup yg tibggi bleh mybbkan ekonomi negara x stabil,rkyat memprotes,jurang kuasa ekonomi ant kaum jg ptt dinilai dgn saksama


January 15, 2014 at 11:23 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved