ONEXOX
BannerFans.com

5 Gambar Ngeri Anggota Polis Maut Diserang 5 Lelaki Indon Ketika Melakukan Rondaan Di Klang

on Tuesday, March 4, 2014

Dua anggota polis unit peronda diserang oleh lima suspek lelaki dipercayai warga Indonesia. Kejadian berlaku di Lorong Yusuf Shahbuddin 44D, Taman Sentosa Klang Selangor lebih kurang jam 4 pagi tadi.

Dalam kejadian itu, dua suspek telah ditembak mati dan seorang anggota polis maut ketika dirawat di Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR). Anggota polis yang meninggal dunia dikenali sebagai Kpl. Raja Aizam bin Raja Mohd, 53 tahun manakala Kpl Mohd Aidil bin Mustafa, 29, cedera di bahagian muka dan kepala.











Menurut sumber, semasa kejadian, dua anggota polis tersebut melakukan rondaan dan terserempak dengan lima lelaki disyaki warga Indonesia. Anggota polis telah membuat pemeriksaan dan berlaku pergelutan.

Dalam pergelutan itu, pistol milik Kpl Raja Aizam telah dirampas dan suspek telah cuba menembak Kpl Aidil tetapi tidak meletup. Kpl Aidil berjaya merampas senjata milik Kpl Raja Aizam dan telah berjaya menembak suspek.

Kpl Mohd Aidil masih di rawat di HTAR Klang.

Al-fatihah untuk anggota polis yang gugur demi keamanan negara.

Berita seperti ini pastinya tidak akan disiarkan dengan telusnya di negara jiran kita. Bagi mereka, Malaysia yang bersalah dalam hal ini. Seperti kes yang berlaku minggu lalu dimana 2 kanak-kanak maut dikelar amah Indonesia, Kerajaan Indonesia juga menggatakan wujudnya unsur-unsur keraguan kononnya amah tersebut hidup tertekan dibawah majikannya.

Begitu mudah sekali kesimpulan dibuat oleh kerajaan negara ‘inflasi’ itu.

Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

Unknown said...

takpe.. bawaklaa lagi masok ramai2 warga asing kat malaysia ni.. masih blom ramai lg warga indonesia & afrika kat malaysia niii.. jenayah yg dorang buat pon belom teruk mane lg.. takpe.. no hal punyo..


March 4, 2014 at 2:08 AM
Pyantrl said...

Kes terpencil je tu apa pun msia kan negara aman


March 4, 2014 at 3:09 AM
Anonymous said...

Klau sgapore manpus haram indon masuk..apakan daya ini mlysia bhati lmbut


March 4, 2014 at 3:51 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved