ONEXOX
BannerFans.com

Kenapa salah Blogger sukarela? Yang bergaji, PMO, Konsultan, Media dan Portal berita ...

on Saturday, November 29, 2014



Dek ....

Jangan cakap lambat pertahankan Rosmah. Cepat tapi isu yang nak dipertahankan bukan saja Rosmah tapi banyak juga lain. Mana pula serangan yang perlu dibuat. Isu dijawab cepat tapi perlu ramai terlibat baru boleh viral.



Namun begitu, kenapa pula adik bebankan pada blogger yang buat kerja sukarela dan jika ada bantuan pun, ia hanya cenderahati bantu bayar sikit bil Internet. Bil talipon, Unifi, broadband dan kemaskini peralatan pun ditanggung sendiri tanpa ada bantuan dari Penerangan UMNO.

Mana pergi pegawai-pegawai di PMO? Dengan konsultan berbayar berjuta2 dari luar negeri? mana pula media perdana suratkhabar dan TV? Mana pula portal2 yang dibiayai?

Lagi pula, mana pergi wakil2 rakyat dan pemimpin UMNO dan BN untuk bersuara supaya boleh dikutip media dan blogger/sosial media?

Kenapa pula blogger yang dibebankan?

Ada kala boleh segera dijawab kerana mudah dilihat. Ada kala fakta perlu dicari dulu. Mungkin tuduhan itu betul berlaku tapi kisah sebenar berlainan dari yang dikhabarkan.



Ginilah dek ... nak viral jawapan dan serangan perlu ramai terlibat. Cuba adik kumpulkan kawan2 di oversea itu dan bantau sambut jawapan2. Ambil dan olah balik dengan ulasan dan analisa kamu.

Cuma .... ingat sajalah. Asyik tulis dan pertahankan isu Rosmah pun tak boleh. Nanti dah dikatakan blog pembiayaan Rosmah dan hilang kredibiliti. Peperangan ini bukan perang untuk Rosmah saja tapi untuk alif ba ta melalui UMNO.



Adakala ianya membantu sebarkan isu yang tak tersebar. Ada kala ada sesuatu taktik lain yang dimainkan yang kita boleh terperangkap.

Di oversea tu agak2 boleh tahu ke?

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved