ONEXOX
BannerFans.com

POLIS NAFI LELAKI DIJUBO TANPA RELA MAT KUNYIT DI TAMAN TASIK SHAH ALAM

on Wednesday, April 15, 2015



SHAH ALAM - Tindakan seorang wanita menyebarkan maklumat palsu di laman Facebook mencetuskan kegemparan orang ramai khususnya penduduk Shah Alam, sejak semalam.

Zuqrina Zuhri, memuat naik kenyataan itu di laman Facebook yang mendakwa seorang lelaki diperk0sa oleh lima orang lelaki berbadan 'sado' yang juga h0m0seksual di Taman Tasik Shah Alam.

"Sembang² dengan kawan yang kerja polis, dia bagitau, pesan kat tunang tu yang suka jogging malam².

"Semalam ada kes lagi lelaki kena r0g0l dengan 5 orang g-ay berbadan sado kat Taman Tasik Shah Alam. Semalam kes yang keenam.

"Bila polis menyamar pakai baju biasa, jogging, tak kena pulak. Habis baju lelaki tu dikoyakkan dan penuh love bite kat leher.

"Kahkahkahkah! Adoi lelaki pun tak selamat sekarang," kata Zuqrina.

Bagaimanapun, pihak polis menafikan kejadian itu dan mengesahkan tiada menerima sebarang laporan oleh mana-mana individu berkaitan kejadian itu.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved