Punca Jaafar Onn dan Hafiz Hamidun bergaduh di Instagram

on Thursday, January 16, 2014

Jaafar Onn dan Hafiz Hamidun merupakan dua selebriti tempatan yang dikenali ramai. Jarang kita dengar kontroversi membabitkan kedua-dua artis ini. Kalau ada pun namun tidaklah seteruk mana seperti kontroversi yang dilalui beberapa rakan artis lain.



Hari ini, Jaafar Onn dan Hafiz Hamidun dikatakan bergaduh di Instagram oleh sebuah blog. Pergaduhan itu berpunca daripada kenyataan Jaafar Onn yang berbaur sindiran dan kritikan terhadap video klip lagu terbaru milik Hafiz berjudul Jodoh Berdua.



Terkejut dengan kenyataan pedas yang ditujukan kepada dirinya, penyanyi nasyid itu segera membalas kenyataan tersebut dengan komen yang lebih menyindir.

“Berzikir di masjid boleh, dalam keta boleh, tepi pantai boleh, pakai kepiah boleh, pakai cap boleh, pakai helmet boleh.”





Bagaimanapun, sebab Jaafar Onn memuatnaik kenyataan itu tidak pula diketahui. Mungkin ada benarnya juga sindiran dan teguran dari artis berpengalaman ini.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

hafiz hamidon jawab tu betul je, mungkin kalau zizan raja lawak cakap, org boleh senyum & tak ckp pulak dia menyindir. takyah la dilagakan artis2 ni.. kesian diorg..


January 23, 2014 at 1:12 AM

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved