ONEXOX
BannerFans.com

Celcom sesuka hati kebas duit pengguna…

on Thursday, May 1, 2014

Aduan yang dibuat seorang pengguna kepada SKMM [Diterima melalui email]

Ia berlaku kepada tel saya 014 51*****, mungkin juga kepada berjuta pengguna lain. Topup RM10, RM5, dan pelbagai perkara yang dihantar Celcom atau syarikat yang bersubahat dengan Celcom sehingga habis duit kredit habis dipotong padahal pengguna tak pernah meminta atau melanggan.



Contohnya tak pasal-pasal terima ringtone RM1 kredit dipotong.

Tak pasal-pasal terima beberapa MMS dari 33969, beberapa ringgit dipotong.

Terima beberapa notification dari 22022, setiap kali hantar RM1 dipotong. Apa kejadahnya perkhidmatan macam ni, curi duit pengguna. Bayangkan berjuta pengguna yang kena, berapa untung atas angin yang diperolehi? takkan hanya ni kerja Celcom.

Sebelum ni tak pula macam ni….

Takkan pihak SKMM biarkan!!!!!

Sekian wassalam…

Tuntutan – Jangan hantar apa yang tak diminta pengguna dan mengebas duit pengguna sesuka hati. Pengguna bukan berduit pun….

Makluman : Aduan tentang ‘putarbelit’ syarikat telekomunikasi boleh dibuat di sini. Kita lihat SKMM nak bertindak atau pun tidak!

Sumber








PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved