ONEXOX
BannerFans.com

Sepupu Datuk Hattan turut jadi mangsa nahas #MH17

on Friday, July 18, 2014

PUTRAJAYA: Sepupu kepada kakak ipar penyanyi terkenal negara, Datuk Hattan antara mangsa yang terbabit dalam nahas pesawat MH17 yang terhempas di di timur Ukraine berhampiran sempadan Russia, awal pagi tadi.

"Saya terkejut menerima berita mengenai nahas itu. Tetapi menjadi lebih terkejut apabila melayari internet untuk mengetahui lebih lanjut, nama sepupu saya iaitu seorang pramugari MAS, Dora Shahila Kassim, termasuk dalam kru pesawat berkenaan," katanya ketika ditemui di Hotel Marriot di sini, hari ini.

Mohd Shukri Shahabudin atau lebih dikenali sebagai Datuk Hattan, berkata beliau mengetahui kejadian nahas itu melalui aplikasi WhatsApp yang diterima oleh isterinya, yang juga bekas pramugari Malaysia Airlines (MAS), Datin Arianie Abidin.

Pesawat Boeing 777 itu berlepas dari Amsterdam pada jam 12.15 tengah hari waktu tempatan semalam dan dijangka tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pada 6.10 pagi tadi. Ia yang membawa 283 penumpang dan 15 anak kapal disahkan terhempas di timur Ukraine berhampiran sempadan Russia.




Sumber












PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved