ONEXOX
BannerFans.com

Datuk Hattan Hadiri Pengkebumian Dora Shahila Kassim

on Friday, August 22, 2014

Penyanyi Datuk Hattan turut hadir memberi penghormatan terakhir kepada jenazah sepupunya, ketua pramugari Syarikat Penerbangan Malaysia (MAS), Dora Shahila Kassim yang tersenarai dalam kumpulan pertama jenazah rakyat Malaysia yang dibawa pulang, hari ini.

Jenazah Dora, 47, telah disemadikan di Tanah Perkuburan Islam Bukit Kiara selepas disembahyangkan di Masjid At-Taqwa, Taman Tun Ismail, Damansara selepas Solat Jumaat.

Allahyarhamah yang merupakan seorang ibu tunggal meninggalkan seorang cahaya mata, Nur Diyana Yazeera, 15, yang merupakan penuntut di Kolej Tunku Kursiah, Negeri Sembilan.

Dora serta 14 anak kapal yang lain terbunuh dalam insiden paling buruk sejarah penerbangan negara yang turut mengorbankan 283 nyawa penumpang yang terdiri daripada pelbagai kerakyatan dari seluruh dunia.





Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved