ONEXOX
BannerFans.com

KETUA PENERANGAN PEMUDA PAS, IBU MAUT KEMALANGAN

on Saturday, September 20, 2014

KUALA KRAI - Ketua Penerangan Pemuda Pas Negeri Sembilan dan ibunya maut apabila kenderaan jenis MPV dinaiki terlibat kemalangan dengan bas ekspress di kilometer 106.5 Jalan Kota Bharu Gua Musang kira-kira jam 4.30 pagi tadi.

Mangsa, Safrizal Tarmizan, 31, dan ibunya, Asmita Lukman, 56, maut di tempat kejadian sementara isterinya, Nurul Izatil Aqmar Mat Lazim, 28, dirawat di Hospital Kuala Krai.

Anak tunggal mangsa, Uma Al Fateh Safrizal, 3, dikejarkan ke Hospital Universiti Sains Malaysia Kubang Kerian dan anak saudara perempuan mangsa berusia sekitar enam tahun cedera ringan.

Ketika kejadian, mangsa dalam perjalanan pulang ke Seremban setelah pulang ke rumah mertuanya Khamis lalu untuk mengambil isteri dan anaknya yang balik ke kampung dengan kapal terbang sempena cuti sekolah pada hari Isnin.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved