ONEXOX
BannerFans.com

Peminat Setia. Najib Puji Harimau Malaya Walaupun Kalah

on Saturday, December 20, 2014



Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak memberikan pujian kepada pasukan Harimau Malaya walaupun kalah secara agregat 4-3 kepada Thailand dalam perlawanan akhir piala AFFSuzuki 2014 yang baru selesai sebentar tadi.




Menerusi laman Twitternya DS Najib menyatakan beliau bangga dengan persembahan Harimau Malaya dan berharap agar pasukan itu akan lebih cemerlang pada masa akan datang.



Malaysia tewas kepada Thailand secara agregat 4-3 apabila Thailand berjaya membolosi gol Malaysia sebanyak dua kali pada perlawanan malam tadi. Pada perlawanan akhir pertama Malaysia tewas dengan Thailand 0 - 2 di Thailand manakala pada perlawanan akhir kedua, Malaysia menang dengan Thailand 3-2. Gaungan kedua-dua keputusan itu seterusnya menobatkan Thailand sebagai juara Piala AFFSuzuki 2014.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved