ONEXOX
BannerFans.com

5 Gambar terakhir Mangsa Kelar Kekasih, Nursyuhada Johari

on Monday, February 2, 2015



Seorang mahasiswi Universiti Teknologi Mara (UiTM) Pulau Pinang telah disahkan meninggal dunia apabila lehernya dipe#rcayai dikelar oleh kekasihnya.

Kejadian yang berlaku sekitar jam 11.55 tengah hari semalam di Kilometer 228.2, Le­buh Raya Utara Selatan dekat Bukit Gantang, mangsa yang dikenali Nursyuhada Johari telah meninggal dunia selepas dua jam bertarung nyawa ketika mendapatkan rawatan di Hospital Kuala Kangsar.

Pemangku Ketua Polis Daerah Taiping, Superintendan Ismail Che Isa menyatakan kejadian berlaku ketika mangsa dan teman lel#akinya menaiki kereta jenis Proton Perdana menghala arah selatan.

Sebelum kejadian, ada saksi melihat pasangan itu bertengkar di dalam kereta tersebut sebelum kereta itu berhenti di tepi jalan.

“Lepas itu, saksi meliha#t seorang perempuan keluar dari tempat duduk pemandu dan terjatuh ke atas lebuh raya.




 Seorang penumpang lelaki kemudian keluar dan cuba menarik gadis terbabit ke kiri jalan,” katanya.

Selepas menarik mangsa, lelaki kejam itu bertindak mela­rikan diri ke hutan berhampiran tetapi datang semula ke lokasi kej#adian bagi mengambil telefon bimbitnya yang tertinggal di dalam kereta.

Orang ramai yang menyedari kejadian itu bertindak memberkas suspek dan membelasahnya sebelum men#yerahkannya kepada polis.

“Pemeriksaan di tempat kejadian menemukan sebilah pisau lipat yang dipercayai dibuang oleh suspek di bawah bukit di tepi lebuh raya berkenaan.

Saksi kejadian mendengar suspek berkata tak mampus lagi ke? selepas ternampak seorang perempuan keluar dari te#mpat pemandu kereta Proton Perdana di lorong kiri lebuh raya.


Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved