ONEXOX
BannerFans.com

FOOD COURT KENANGA WHOLESALE CITY HIDANG BABI

on Monday, February 9, 2015



Semalam 08/02/2015 gi lah jalan2 kat KWC so gi lan menjelajah dari satu floor ke satu floor. Try ushar foodcourt dia kat Level 7 ke 8 tak berapa ingat, so nampak best lah sebab ada variety of stall dan even dah ad#a jual ayam penyet dan nasi campur. So kira OK lah.

Then saja ushar dari satu stall ke satu stall tgk apa yang di jual. Jumpa satu stall tulis "Pork Free" fine lah tapi takda pk nak try pon sbb takda status halal pon. So meragukan. Then satu stall ni ada jual Roasted Duck gantung. Ushar lah satu persatu menu dia then ternampak Pork.




That's not the issue. Apa yang membuat# saya terkejut kerana pinggan makan yang stall tu guna sama jugak macam stall2 yang lain. Biasalah style food court kat Mall kan? Stall banyak tapi pinggan cawan semua 1 pemilik yang sewakan kat semua. Bila ushar ramai je Malays makan kat situ. Terus kembang tekak pasal pinggan mangkuk dah bercampur aduk lepas basuh.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri





Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

karulann said...

:) Food court level 7 tu mmg bukan utk muslim. Food court tu adalah non-halal actually.


February 11, 2015 at 9:01 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved