ONEXOX
BannerFans.com

Akibat parking kereta membabi buta di Tesco Seremban, owner dapat pantun percuma!

on Monday, March 2, 2015



MENTALITI kelas ketiga bermaksu#d tahap pemikiran yang rendah serta sempit.

Sebut bab berfikiran sempit ni, lihat sajalah perangai sesetengah rakyat negara ini yang sering dilihat parking bertindih kenderaan lain.




Baru-baru ini, sebuah kereta jenis Perodu#a Kancil telah menjadi mangsa kemarahan pengguna di pasaraya Tesco, Seremban apabila pemilik kenderaan terbabit meletakkan keretanya sesuka hati.

Gara-gara sikap pentingkan diri pemilik Perodua Kancil warna putih dengan nombor pendaftaran KAR #### tersebut, salah satu la#luan keluar di pasaraya tersebut telah terhalang untuk dilalui kenderaan lain.





Akibatnya pelanggan lain di pusat beli belah tersebut yang mendapat kesan daripada perbuatannya nekad memberi nasihat kepada pe#milik kenderaan itu dengan melekatkan beberapa nota antaranya tertulis “Takde Otak Ke Bro!!” yang siap disertakan dengan pantun ‘peringatan’ sekali.

Nasib baik dapat pantun…kalau balik tengok cermin kereta dah pecah baru ada akal kot.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved