ONEXOX
BannerFans.com

BEBAS TUDUHAN MEMIPIT, BAPA TERSENYUM RIANG

on Thursday, May 14, 2015



SIBU – Bunya Jalong, yang didakwa atas tuduhan mer0g0l anak sendiri (bawah umur) dibebaskan oleh Mahkamah Rayuan atas alasan tiada bukti yang menyatakan berlakunya penetrasi zakar, menampakkan betapa undang-undang sivil tidak boleh membela mangsa.

Mahkamah Rayuan menggugurkan hukuman asal dengan alasan tiada penetrasi zakar yang berlaku dalam kes tersebut. Penetrasi jari dan benda asing juga tidak dianggap sebagai kes r0g0l.

Bunya Jalong didapati bersalah pada 2013 atas tuduhan mer0g0l anaknya yang berusia 15 tahun pada Mei, Jun, Julai dan Ogos 2011 di sebuah hotel di Sibu.

Mangsa mengandung dan melahirkan anak di Hospital Sibu pada 5 Februari 2012.

Khamis lepas, Mahkamah Rayuan Kuching membebaskan Bunya Jalong, 60, dari Sibu dari kesalahan merogol anaknya berusia 14 tahun dan menyebabkan mangsa mengandung, lima tahun lalu.

Mahkamah membebaskan tertuduh kerana memasukkan jarinya yang berlumur air mani ke dalam faraj mangsa dan bukan melalui penetrasi zakar.

Walaupun ujian DNA membuktikan bahawa Bunya merupakan bapa kepada anak mangsa, kerana ketiadaan penetrasi zakar ke dalam faraj menjadikan perbuatan itu bukan r0g0l.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

sick! ini gilaaaa


May 16, 2015 at 8:39 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved