ONEXOX
BannerFans.com

Galaxy S4 bakal catat jualan menggalakkan

on Wednesday, May 1, 2013


KUALA LUMPUR – Samsung Malaysia Electronics Sdn. Bhd. (Samsung Malaysia) optimis jualan telefon pintar terbaharunya, Samsung Galaxy S4, akan dapat mengatasi jualan Galaxy S3 yang diperkenalkan pada bulan Mei tahun lalu.

Ketua Bahagian Telekomunikasinya, Vincent Chong berkata, pihaknya juga yakin dapat mencatat jualan memberangsangkan bagi model berkenaan.



Beliau berkata, model tersebut dibangunkan untuk melengkapkan keperluan pengguna masa kini yang melibatkan pembangunan teknologi serta memainkan peranan penting dalam memaksimumkan pelaksanaan kehidupan harian.





“Generasi keempat dalam rangkaian Galaxy S itu juga akan terus dinaik taraf dari semasa ke semasa,” katanya pada majlis pelancaran telefon pintar baharu itu di Petaling Jaya, Selangor baru-baru ini.

Samsung Galaxy S4 mula dilancarkan serentak di seluruh negara sejak 27 April lalu dengan penglibatan syarikat-syarikat telekomunikasi seperti Celcom, DiGi, Maxis dan U Mobile.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved