ONEXOX
BannerFans.com

MAS terbangkan Maryam Sofea kerana bayi itu sihat

on Monday, May 20, 2013


KUALA LUMPUR - Malaysian Airlines System Bhd. (MAS) menjelaskan bahawa pihaknya telah membawa pulang Izan Suhaila Mohd. Ali dan bayinya, Maryam Sofea Mohd. Reza dari Vietnam ke Malaysia setelah mendapati bayi itu sihat dan boleh menaiki pesawat.

Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan MAS, Ahmad Jauhari Yahya dalam satu kenyataan semalam menjelaskan, pihaknya telah membawa Maryam Sofea, 14 bulan, ke sebuah klinik tempatan pada hari Ahad lalu dan bayi itu disahkan sihat.



Jelasnya, bayi berkenaan sudah sembuh dan parut di badan bayi tersebut hanyalah kuping kering serta tidak berisiko untuk menjangkiti orang lain.





"Sehubungan itu, kakitangan kami telah mengambil segala langkah yang perlu bagi membantu ibu dan anak berkenaan untuk pulang ke tanah air menerusi penerbangan MH759 yang berlepas dari Bandar Ho Chin Minh pada pukul 4.40 petang kelmarin (Ahad)," katanya.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 4 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Like MAS more than AirAsia


May 20, 2013 at 7:48 PM
Anonymous said...

feel good... pelanggan diutamakan


May 20, 2013 at 7:50 PM
Unknown said...

Alhamdulillah. ..


May 20, 2013 at 8:41 PM
Anonymous said...

jadi dengan ini jalankan tanggung jawab kita "BOIKOT" air asia,ada bangsa melayu pun tak bolih beri kerja yg ikhlas kat bangsa sendiri,,,mcm mcm helah kalau dah kaki putar belit tu,,,


May 20, 2013 at 11:38 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved