ONEXOX
BannerFans.com

(13 Gambar) Cara Memproses Spaghetti Di Indonesia

on Monday, August 26, 2013

Korang Pernah Makan Spaghetti Tak? Ini Gambar Dalam Internet Kami Jumpa.Cara Proses Makanan Tersebut Di Indonesia Hahahaha Mesti Sedapkan Abam Abam Indonesia Buat Belum Lagi Mee Sedap Dan Maggie Lagi.









Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Ade je karenah yg nak menjejaskan hubungan baik Malaysia dan Indonesia...dlm usaha kedua kerajaan nak mengeratkan hubungan kita yg satu rumpun mengapa kita cuba nak rosakkannya? Anak-anak saya dihantar oleh JPA dan MARA dlm bidang Perubatan/Kedokteran di sana...mereka jg seperti kita, berdarah merah..malah anak-anak Malaysia yg belajar di sana dilayan samarata dgn anak-anak Indonesia seperti adik beradik. Jadi fikir2kanlah dahulu sebelum memaparkan sesuatu yg blm tentu betul tidaknya atau jika betul pun seolah menghina orang lain.


August 26, 2013 at 6:42 AM
TR said...

Adoi tuan blog, spaghetti pun tarak kenal ka?


August 26, 2013 at 8:37 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved