ONEXOX

Mat Yo pasang pengawal, enggan respons isu isteri

on Thursday, September 26, 2013

JOHOR BAHRU - Kontroversi isu pengawal keselamatan, Azman Mohd. Nayan yang dikatakan dimaki hamun dan ditendang isteri pemain bola sepak pasukan Johor Darul Takzim, Nor Shahrul Idlan Talaha atau Mat Yo, bertindak di luar jangkaan semalam apabila memasang pengawal keselamatan semata- mata untuk mengelak dirinya daripada ditemu bual pihak media.



Tindakan terdesak itu dilakukan sebaik sahaja penyerang sensasi itu tamat sesi latihan bagi persediaan menjelang perlawanan suku akhir Piala Malaysia di Padang Seri Gelam di sini pukul 6.50 petang.





Media yang datang seawal pukul 4.30 petang terlebih dahulu dikecewakan oleh Mat Yo apabila beliau enggan melayan wartawan dan hanya berkata: "Saya dah lambat ni, nak pergi training (latihan)."

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 10 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

x rugi klau meminta maaf...


September 26, 2013 at 3:30 PM
Anonymous said...

memang diam lebih baik dari berkata2...tapi tak rugi pon kalau minta maaf....minta maaf bagi pihak dia dan isteri dia yang mulut agak tak leh nak control tu.... tu je....lagipun isteri dia buat pada seorang lelaki yang boleh dipanggil bapa....


September 26, 2013 at 5:55 PM
Anonymous said...

mgkin perempuan itu tak berbapa.sebab tu tak tau menghormati seorang lelaki berpangkat bapa...


September 26, 2013 at 6:08 PM
Mohd Hanafiah Md Yunus said...

kalau bini da buat perangai sombong bodoh mcm ni..lbh kurang ini jgk pentanda karier bolasepak si suami da dekat nk pegujung karier dah..tak lama lg dah tu..tgu jer la sama2 kita tgok nanti


September 26, 2013 at 6:18 PM
Anonymous said...

Cite ni xkn abes slagi bini diva die tu x mntk maaf..ko beli la lawyer tbaik skali pn,tp ko xkn bleh beli 'lawyer' yg tbaik kt atas sane tuh..malu btol..


September 26, 2013 at 6:23 PM
Anonymous said...

Terbaik!!! Anonymous atas aku nie.. :) Aku sokong 100%!!!!


September 27, 2013 at 4:22 AM
mzlnn said...

......tak rugi pun mohon maaaf .........biasa le bini tumpang glamor laki.....sapa tak sayang bini oooiii....


September 27, 2013 at 5:43 AM
Imaniza said...

atas perkara inila yg pendidik zaman sekarang ni menghadapi cabaran alaf baru ini iaitu mendidik anak2 muda supaya ada tatasusila dan mempunyai budi pekerti mulia, atau dengan kata lain mempunyai modal insan yang tinggi..tetapi cabaran itu semakin menduga apabila ibu bapa semakin menjadi2 menyalahkan guru2 apabila guru2 cuba menegur atau mghukum atas kesalahan yg dilakukan anak didik mereka atas niat untuk mengajar bukan mendera..fikir2la ibu bapa sekarang ya...


September 27, 2013 at 6:59 AM
Anonymous said...

http://www.yournetpay.com/index.php?refcode=471


September 28, 2013 at 9:00 PM

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved