ONEXOX

Lagi Dr Asri bersuara, kali ini tentang kondo RM110 juta!

on Monday, December 30, 2013

Sebelum ini ‘rintihan’ Dr Asri, “Nasibku Rakyat Biasa” begitu popular di FB. Setakat ini di page DrMaza sendiri mendapat lebih 24 000 tanda like manakala yang dikongsikan laman Facebook Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat mendapat 54 000 tanda “like” dari pembaca sebagai tanda sokongan. Inilah rintihan beliau…



NASIBKU RAKYAT BIASA

“Inilah nasib seorang rakyat biasa. .jika bicara soal kenaikan harga..dituduh ingin gulingkan negara..diri diancam undang undang penderhaka. .jika diam menyimpan rasa di dada..dikata pula suka dan redha..naiklah harga semahunya..jika merungut duka dihalau pula keluar dari negara..agak-agak Malaysia ini siapa yang punya?!”

Kali ini bicara ringkas ‘tahniah’ Dr Asri berkaitan pembelian kondo RM110 juta di luar negara oleh anak-anak orang besar.





“..tahniah buat mereka yang menjadi orang besar negara beberapa tahun tapi anak-anak mereka sudah mampu membeli kediaman mewah ratusan juta di kota – kota Eropah. .tahniah atas kejayaan yang membanggakan itu..harap dapat kongsikan tips kejayaan tersebut dengan rakyat bawahan yang barangkali juga teringin mengecapi nikmat kejayaan yang seperti itu..”

Tentu akan mendapat ‘like’ yang banyak sebagai tanda sokongan dan sebagai lambang suara rakyat yang perlu didengari!!

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5
 
© AANS BLOG All Rights Reserved