ONEXOX
BannerFans.com

(Video) Awek seksi masuk Bank Islam jadi bahan ketawa?

on Tuesday, December 24, 2013

Sebuah video yang dimuatnaik oleh seorang gadis ke laman sosialnya telah disebarkan oleh pemilik laman FB terkenal, Vyrec.

Video tersebut biasa sahaja pada mulanya, dengan rakaman pintu masuk ATM Bank Islam. Gadis yang merakamkan video tersebut kemudian meminta penonton memberi perhatian kepada siapa yang bakal keluar dari pintu tersebut.




Rupa-rupanya, rakannya sendiri yang keluar dari situ. Setelah menyedari rakannya dari dalam kereta merakamkan video beliau, si gadis ini mula mencarut-carut.

Apa yang kami simpulkan di sini, gadis-gadis di dalam kereta ini memang sangat seksi, dan ketika membuat urusan perbankan di Bank Islam, so konon-kononnya pemakaian tersebut tidak kena dengan situasi tersebut.


Post by Vyrec.


Tapi, persoalannya, apa perlunya ketawa berdekah-dekah selepas itu? Penghinaan kepada siapa? Diri sendiri yang tak malu pun seronokkah?





Semoga yang mereka dilemparkan hidayah agar dapat berubah kepada yang lebih baik.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 6 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

mmg babi punye kawan.


December 24, 2013 at 3:50 AM
Anonymous said...

Seikhlas hati saya kesiannnnnn pada ank2 ini...semoga mereka diberi hidayah..


December 24, 2013 at 5:21 PM
Anonymous said...

ha ha ha .... jantan mana laaa yang nak buat bini betina ni .? peluang nak buat pahala tuh......


December 25, 2013 at 7:10 AM
Anonymous said...

doakan mereka diberi hidayah....


January 10, 2014 at 5:02 AM
Anonymous said...

Jalang murah ni


January 13, 2014 at 9:53 PM
Anonymous said...

sebab tu pentingnya didikan agama bermula dari mak ayah..ramai juga mak ayah solat pun tak beratkan, pakaian anak2 pun tak ambil berat..bila anak2 terlibat dgn gejala sosial hingga jadi kes jenayah time tu baru nak nyesal, tapi adakah mak ayah tu sendiri berubah..percakapan dgn anak2 pun penting, ada mak ayah yg suka ckp kasar marah dgn kasar sewaktu anak masih kecil. cara mcm nilah yg tak baiknya hingga anak tu dah besar dah terbiasa dgn cara percakapan yg kasar..bila anak tu sendiri berkasar dgn org tua, kita marah sedangkan masa anak2 masih kecik sebahagian kita sendiri didik dgn cara yg kasar..maki hamun, garang over sgt..fikir2kanlah


January 15, 2014 at 5:30 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved