ONEXOX
BannerFans.com

Rosmah lemah lutut dengar berita MH370, minta rakyat Malaysia sama-sama doakan

on Saturday, March 8, 2014

KUALA LUMPUR - Isteri perdana menteri Datin Seri Rosmah Mansor meminta rakyat Malaysia mendoakan keselamatan penumpang dan anak kapal pesawat Malaysia Airlines (MAS) yang dilapor hilang awal hari ini.

"Sama-sama kita doa supaya kita dapat jumpa pesawat MH370 dengan selamat.

"Lemah lutut saya apabila mendengar berita itu pagi tadi,” katanya di awal ucapan merasmikan Konvensyen Ekonomi Wanita Cina Malaysia, di sini.



Katanya, sejurus mendengar berita itu, beliau menghubungi suaminya yang juga Presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak yang berada di Janda Baik, Pahang bersama-sama pemimpin UMNO lain.





Penerbangan MH370 yang membawa 227 penumpang dan 12 kru dilapor hilang di antara ruang angkasa Malaysia dan Vietnam di Laut China Selatan pada 2.40 pagi tadi.

Pesawat B777-200 itu berlepas dari Kuala Lumpur pada 12.41 pagi dan dijadual mendarat di Beijing pada 6.30 pagi. Pesawat dilapor terputus hubungan dengan Pusat Kawalan Trafik Udara Subang pada 2.40 pagi.

Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved