ONEXOX
BannerFans.com

Bertuala tanpa baju, "Rasul pun pernah diduga pelbagai musibah," kata Adi Putera

on Friday, April 4, 2014

Sekeping gambar Adi Putera bertuala tanpa baju dimuat naik di Instagram sebelum ini. Ia dimuat naik oleh bekas suami kepada wanita yang didakwa mempunyai skandal dengan Adi Putra sebelum ini.



Jawapan Adi Putera;

"Saya tak tahu dan tak ambil tahu apa yang berlaku. Malah saya tidak akan mengambil tindakan apa-apa selagi ianya tidak melampaui batas.

"Saya sekarang belajar untuk bersabar sahaja dan tidak mampu untuk memarahi mereka. Sedangkan Rasul pun pernah diduga dengan pelbagai musibah sehingga dibaling tahi ke mukanya tapi dia masih bersabar.





"Biarlah orang nak kata cara saya membiarkan pihak sana membuat suka hati ni nampak seperti saya yang bersalah kerana ianya tidak memberi apa-apa kesan kepada saya selain Allah sendiri meletakkan salah itu kepada saya," jelasnya kepada portal Astro Gempak.

Erm...

Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Memang sebenarnya awak yg salah adi.. Apapun Allah maha mngetahui..tak takut ke hukum Allah!!


April 4, 2014 at 6:18 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved