ONEXOX
BannerFans.com

Inilah Gaya Fesyen Terkini Uqasha Senrose Yang Amat Mengejutkan!

on Friday, April 18, 2014

Inilah Gaya Fesyen Terkini Uqasha Senrose Yang Amat Mengejutkan! Gaya Berpakaian Selebriti di Malaysia. Gambar Uqasha Senrose ada sesuatu yang pelik pada pakaiannya. Style dan Fesyen Uqasha Senrose pasti amat mengejutkan peminatnya.

Mungkin juga ada yang tidak perasan sesuatu yang tidak kena dengan Gaun Uqasha Senrose. Mungkin saja Pekin Ibrahim juga ketawa melihat Fesyen Anehkekasihnya ini.

Lebih menarik lagi, Gambar-gambar Uqasha Senrose berkenaan yang dikongsikan dalam portal oh bulan dan bintang turut mendapat komen dari segelintir peminatnya yang menyatakan perasaan terkejut mereka. Nak tau apa? Lihat saja komen-komen pembaca portal tersebut.






Artikel dan Grafik dalam Entri Fesyen terkini Uqasha Senrose yang amat mengejutkan adalah sumber dan rumusan dari beberapa laman blog dan laporan berita tempatan. Penghargaan kepada sumber informasi yang bermanfaat ini. Semoga sebaran coretan memberi inspirasi dan berfaedah untuk semua.

Sumber








PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 11 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Adoi korg ni...cube jgn wat fitnah sgt..sy ni tailor ok..cbe tgk betol2,,2 sah2 lipatan lisu (dart hdpn)...baju2 korg xde dart ke???meb die ada suh tailor mane2 g besarkan dart 2 tok nmpk fit baju die.pas2 x iron bg kemas..gosip ari2 pun same gak,aku pasan dart jugak,,bukan nipple okeh.xkan die nak malukan dri sendri,pela korgni..,..zoom betol2....


April 18, 2014 at 4:13 PM
Anonymous said...

Betul3... sama mcm kes dato ct dulu...rupanya kesan lipatan je... err ... xleh nak zoom sgt... stim nanti... hehehe


April 18, 2014 at 4:44 PM
Zulfadly Shah said...

Org kita.. tau nk ke negatif je.. tau otak tu nak biru je..


April 18, 2014 at 5:08 PM
Anonymous said...

betul tu...dart baju...


April 18, 2014 at 7:36 PM
IEMA MUSA90 said...

aah..mmg dart baju...yg xtau pape psal baju mmg akn fkir ngatif je..xkn la die nk malukn dri sndri..fkir la dlu sblm hentam kn..adoii..


April 18, 2014 at 8:22 PM
Anonymous said...

Xkira la dart ke hape ke...still x tutup aurat jugak


April 18, 2014 at 9:00 PM
Anonymous said...

Dart ke dort ke tetek tetap tetek dan ia lazat dan berkerim disukai ramai bayi dan org tua. :-)


April 18, 2014 at 9:20 PM
Narimah Jalaludin said...

This lady is syunning in that red dress!! Go on girl, don't let this jelous people put you down.


April 19, 2014 at 2:35 AM
Narimah Jalaludin said...

I mean stunning!


April 19, 2014 at 2:37 AM
Unknown said...

Tula.... tu dart baju la.... ish mengarut la.... tak siasat btol btol sebelom komen.... xpasal2 fitnah org.... bukan nk bekap si uqasha ni.... sy bukan peminat die pom.... tp berhati2 lah sebelum nk komen sesiapa pom....jangan melulu.... peringatan utk semua dan diri sendiri.... ingat kerana mulut badan binasa di akhirat seksok....


April 19, 2014 at 4:35 AM
Unknown said...

jgn buat fitnah tanpa bukti... zaman skrg zaman IT... gambar boleh edit. so jgn nak sekat rezeki org dgn fitnah. Tuhan 2 adil.. sekarang anda sekat rezeki org, 1 hari nant Allah balas sekelip mata tau... ingat 2.


April 19, 2014 at 9:11 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved