ONEXOX
BannerFans.com

Lana Nordin bidas peminat di Instagram isu foto dengan Tan Sri Vincent Tan

on Thursday, April 24, 2014

 Pelakon seksi, Lana Nordin membidas komen salah seorang pengikutnya di laman Instagram yang dimuatnaik bagi sekeping foto Lana dengan Tan Sri Vincent Tan.

Apapun, penulis tidak sempat membaca komen yang dilemparkan peminat itu kerana telah dipadam namun daripada nada kenyataan balas yang Lana, aktres berusia 32 tahun itu jelas agak tersinggung.

"@hasnuradam no need to give details im not that stupid to put something are not related...my fans should be clever enough to read n think before put any comments..tq"

Nampaknya, kepada sesiapa sahaja yang ingin menegur atau meninggalkan komen di akaun Instagram Lana Nordin perlulah lebih berhati-hati kerana takut kena block dan tak dapat lagi skodeng foto-foto cantik bekas kekasih Johan As'ari itu.





Sumber








PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved