ONEXOX
BannerFans.com

MOYAS Ganti Moyes ?

on Wednesday, April 23, 2014

Pemecatannya mencetuskan sambutan menggalakkan daripada peminat bola sepak di seluruh dunia .

Dalam media sosial, semasa ia dijangka menyaksikan peminat Manchester United yang keluar dengan tweet mengecewakan dan mengecewakan, bagi peminat bola sepak yang lain, pemecatan Moyes adalah sebahagian dari rahmat . Ada juga mengucapkan terima kasih kepada Scotland untuk memberikan mereka cara untuk mencapai ke puncak Liga Perdana .



Dan di sini di Malaysia, ramai peminat bola sepak tahu bahawa Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin, adalah penyokong tegar Manchester United.

Seperti yang anda bayangkan, terdapat banyak kutukan kepada beliau juga.

Seseorang berpendapat bahawa beliau harus mengambil alih sebagai pengurus.

Sehinggakan karikatur gambar beliau " memakai " Jersi kelab itu dengan status yang berbunyi, " Pengganti Moyes pasti. MOYAS ( Menteri Belia dan Sukan )".

Apa yang lebih melucukan adalah apabila Khairy menjawab " Damn, Tasteless " kepadanya yang mengejek , tweet serta-merta menjadi tweet kegemaran ramai.



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved